Segaste..

..dagen på länge, vaknade 12.55 typ -.- Vaknade första gången kl 8 men tänkte att jag kunde
somna om för att jag va trött och va hände då?
Jo jag sov hur jävla länge som helst :S jag som skulle sola idag!

Mina naglar blev såhär (bättre bild kommer senare måste ladda kameran):


Vit bas och svarta "kluttar" med silver i (:

Ikväll är det skola igen, 18.00 - 20.15 äntligen kan jag få svar på talet jag inte kunde, borde
veta hur man räknar ut det eftersom de fanns i B boken också men nej, och pappa kunde
inte heller (han brukar kunna) så det blir till o fråga läraren xD

Sen efter skolan blir det att jobba lite, men det gör inte mig något, jag är en kvällsmänniska!




Kommentarer
Postat av: Saraicg

Fin blogg! :) Vart kommer skorna ifrån?

2009-09-06 @ 14:41:26
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback