Jobb först sen SHOPPING

Jaha nu sitter man här på jobbdatorn, eller ja den som är i biblioteket!
Städat nästan allt som ska städas nu men har 5 toaletter, 2 matsalar
och ca 10 kontor kvar, SEN får jag dra o shoppa :)

Dags för ett par nya skor, mina är HELT sönder i sulorna, inge bra o
köpa budgetskor märker jag allt mer...

Ska även kolla på en sådan där fjärr till kameran så man slipper trycka
på avtryckaren eller ha tidsinställning när man ska fota sig själv ^^
Egotajm - Mi lajk

Back to jobbet nu, slutar 15.00

Ps. trodde jag skulle få sluta för gott nu på fredag men icke sa nicke
ska tydligen jobbar typ deltid nu i höst, vet inte om jag vill. Sen jobba på
reggaefestivalen som är 6, 7, 8 augusti här i Uppsala. Städa där dom tar
drogtesterna haha Mums ;D Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback