Peter dunkade den skithårt i bordet

Pratar med Peter i telefonen och måste bara skriva va han sa;

*Peter väsnades med en slev när han kokade makaroner så
det lät illa*

Jonna: Det låter skithögt va gör du?
Peter: Jag lade ner sleven
Jonna: Du måste ju ha slagit den i bänken flera gånger?
Peter: Nej, vadå lät det såhär? *dunk dunk dunk*
Jonna: Ja det låter skitilla
Peter: Haha ofta det låter sådär nu dunkade jag den i bordet
så hårt jag kunde ju!
Peter igen: Oj det där lät fel :D
Jonna: hahahaha

Okej jag har tråkig humor ;D




Kommentarer
Postat av: peter

haha så bäst! ^^

2009-07-21 @ 18:53:58
Postat av: Linn

Sv; Oh tack så mycket :D

Jo, deär rätt grått/silver, men bättre än gult!

2009-07-21 @ 20:13:25
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback