Sovdax

Detta har jag då shoppat idag:

2 par skor, ett par gråa och ett par svarta  - - - - - Wendins skor 179;-



Ett Bodybutter (tror jag haha bra koll ;)..) - - - LUKTAR MUMS! - - - Kicks 110;-



Köpte även:

Ett par Shorts på New Yorker 199;- (bild kommer)
Jordgubbar, belgiska 15;-


Imorgon ska jag sticka iväg o kika efter ett UV-filter till kameran plus ett linslock, mitt är spårlöst
försvunnet! Galet jobbigt!

Kollade på en sådan där fjärrkontroll till kameran idag men dom hade inga inne, 400;- skulle
det kosta, och ett sådant ska jag ha! =)

Natti nu måste jag sova upp 05.30 imorgon :O :O :O !!!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Vill med ha body butter som luktar mums :(...

2009-07-23 @ 12:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback