Tråkig dag

Usch denna dagen har varit riktigt tråkig, förutom att syrrans hund kom hit då! :D

kl.18 skjutsade jag iväg vovven till hundfrissan, o 19.40 hämtade jag en korthårig, nybadad,
len hund med vassa klor (nyklippta)

Imorgon är sista jobbdagen som är "fast" sen nästa vecka ska jag förmodligen  jobba på
onsdagen. Ska även jobba 6,7,8 och 9 Augusti på reggaefestivalen, stavas det så?
Ska städa där polisen tar drogtester osv. =)

Nej dags o sova snart, va sjukt trött imorse, men jag hade gjort en grej som jag inte
rekommenderar dig med dålig hy. Jag sminkade mig kvällen innan så jag hade tid för annat
på morgonen :D

Imorgon måste jag upp kl.5 då jag ska ut med Jackie (hunden)

Här är shortsen jag köpte igår föresten:


Jag måste nog faktiskt hålla med Peter för en gångs skull, jag har nog rätt kraftiga vader,
men vad gör det när det bara är muskler ;) haha Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Caroline

åååh, hetingen själv :) <3

2009-07-23 @ 22:38:58
Postat av: peter

haha sa ju att du inte skulle sminka dig dagen innan :D

2009-07-24 @ 00:08:47
Postat av: Jonna

Haha vadå det blev ju bra när jag gjorde det xD Carro det är fredag idag ;)

2009-07-24 @ 09:00:30
URL: http://unknownmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback