Beroende? Åh ja..

I måndags kväll gjorde jag något som jag kanske inte visste om jag ville göra, men jag
offrade lite tid av mitt liv för att spana in filmen Twilight, hade redan innan bestämt mig
för att detta inte var något för mig..

Surprise Surprise, vem blev helt förälskad i filmen tror ni?

Moiiiiiii

Det slutade med att jag ringde Ylva, dagen efter, för att berätta hur lycklig jag var över
att ha sett filmen och vi konstaterade även att den där Rob kanske inte är så äcklig ändå,
eller i alla fall inte som vampyr!

Hon fick mig till att börja läsa den andra boken (När jag hör din röst) och jag rotade i
syrrans rum och hittade den! *Lycklig*

Även om jag inte riktigt gillar att läsa!

För bara några minuter sedan hade jag läst klart den och funderar på att börja läsa
tredje boken i twilight familjen också...

så ja, twilight har även fångat mitt lilla hjärta
längtar tills man ser den andra filmen





Kommentarer
Postat av: peter

haha twilight hysteri :D haha

2009-11-04 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback