Ibland..

... vill jag bara lägga mig ner och ge upp

Jag är en riktig attention whore, det måste jag faktiskt erkänna.
Men när jag väl får uppmärksamhet, vill jag inte ha den, jag tar avstånd från allt. Jag är medlem
nästan överallt och jag har så många obesvarade meddelanden att jag inte vet vart jag ska ta vägen...

Jag vill inte träffa folk, jo jag skulle kunna tänka mig gå runt på stan en hel dag, men närmare kontakt
än så med människor känner jag inte för, jag är less liksom..


Visst att jag tycker att det är skoj o gå ut och så, men då är alla andra (eller i alla fall nästan) fulla och
jävliga att jag inte behöver gömma mig, för dom skulle ändå inte bry sig, vilket är skönt..

kanske är det de jag är ute efter, folk som inte bryr sig men som bara är där..

eller?


Jag har sagt det förut och jag säger det igen

felplacerad





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback