My Life

..består just nu av:

Dålig ekonomi
Ensamhet
Städat rum (!)
Viktminskning


Dålig ekonomi har jag nästan aldrig upplevt, därför är jag lite lost i detta :S

Ensamhet är också något nytt för mig, eftersom det inte är jag som bestämt det, annars
brukar jag säga att jag är upptagen för att få lite ensamhet, men nu då!?

Städat rum är ju inte det man brukar förknippa med mig precis, har börjat bädda sängen
varje dag till och med.

Viktminskning är väl ingenting jag gör med flit, äter sund mat utan att jag tänker på det,
börjat med frukost och äter i princip inte godis...




Min dag
Imorse när jag vaknade var jag helt död trots att jag la mig tidigt för att vara mig. När jag
sedan skulle iväg till jobbet upptäckte jag att jag har sjukt ont i höger sida av magen, eller
ja där rebenen börjar. Mamma misstänker att jag fått en smäll där från matchen igår men
det känns lite konstigt med tanke på att jag nästan inte hade någon kroppskontakt med
någon under matchen...

När jag kom hem (jobbade bara 1 timme idag) tog jag en Ibumetin och lade mig och vila,
3 timmare senare vaknar jag upp med sprängande huvudvärk...
och nej smärtan på sidan av magen var inte borta..

Åt Brunch (tonfisk, sallad, kidney bönor, gurka och italiensk sallads dressing med en
smoothie till) och slappade framför tv:n och kände att det inte gjorde så ont, när mamma
kom hem reste jag mig upp och skulle fixa disken,
hej smärtan var kvar

Så nu sitter jag här med ont i både huvud och mage, men men jag kan ju inte klaga jag har
ju ett jättefint städat rum -.- :D

Over and Out




Kommentarer
Postat av: peter

:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback