Saturday..

hittills ser min lördag ut såhär:


en klad jonna :D



Fruktsallad (Vattenmelon, gröna vindruvor, jordgubbar, paranötter och valnötter), Loka
krusbär/päron och sedan Storvreta - Täby på TV :D i like!





För att vara min första godisfria helg måste jag säga att jag gillar det, frukt har alltid
varit mig nära hjärtat, så smarrigt, plus att jag faktiskt inte är sådär jätteöverdrivet
sugen på godis längre. Visst det skulle vara gott, men frukt och nötter är så mycket
fräshare känns det som :D läsken saknar jag dock! men denna loka funkar ;) haha



Nu ska jag upp o göra en macka av mammas egengjorda pitabröd, vet dock inte vad
jag ska ha i men det visar sig :D (min middag)

Over and Out




Kommentarer
Postat av: Ylva

det är ju från när vi var vid skaterampen första gången hahah:P

2010-04-17 @ 17:54:04
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback