God Mor... DAG!?

Hej, ja jag sov till typ 12.20 idag :D Haha

men nu har jag fått i mig smarrig "frukost" i form av en smoothie;

  • Svarta och Röda Vinbär
  • Banan
  • Mjölk
  • Havrekli
  • Honung


Härnest så räknade jag ut mitt BMI och fick fram att jag är ÖVERVIKTIG!?

Men sen när jag ställde mig på vågen här hemma så vägde jag 4kg mindre
än jag hade gjort på den där vågen på ikea, så då vägde jag normalt ^^

PUUH!

Dock skulle min idealvikt vara 5kg mindre än vad jag väger, men det kommer
väl inte vara några problem :D lite mindre snask och lite mer träning så står
vågen på en fin vikt sen och musklerna börjar ta form igen, i like it!


Nu idag ska jag väl inte göra så speciellt mycket, sitter mest och väntar på att
det ska bli den 16:e så jag får flytta någon gång :D är sååååå spännande!

Dock låg jag imorse och tittade på rummet jag låg i, klev ut från mitt rum och
nuddade trappan som jag går i 500ggr per dag, och kommer ihåg hur läskig
jag tyckte att den var när jag var liten, för jag har ju faktiskt bott i detta här
huset hela mitt liv, sådant tycker jag är jobbigt, samma sak att när alla vi barn
i huset har flyttat ut "på riktigt" måste mamma och pappa sälja detta huset för
att det blir för dyrt annars, den dagen kommer jag gråta tror jag... illa!


Men men nu ska jag dricka upp min smoothie och kanske kila lite på tv :D bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback