Right now

Idag kommer det vara en seg dag, tills klockan närmar sig 18 för då kommer hunbun
hit :D :D :D som jag har längtat efter honom! <3

Idag har jag faktiskt satt på mig mina favvokläder:


och till och med blivit nöjd med håret, för en gångs skull!!!!



Var precis till posten och hämtade mina nya gardiner, shit va snabb leverans det var, beställde
för endast 2 dagar sen, tummen upp!!



Nu snart ska jag äta första målet på dagen, och JA JAG ÄR HUNGRIG! men jag har
liksom inte riktigt haft tid haha, så jag tror jag kör rostade mackor med en schysst
smoothie till! Mums!


Ska även laga middag till Dennis idag, får se om lägenheten står i lågor mot kvällen
eller om två mätta magar ligger och kikar på film.. spännande!

See Yah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback