KAO Sushi

Drog till staden tidigare idag främst för att ladda mitt busskort som annars hade gått ut imorgon! Har ju faktiskt några dagar till att ta mig till och från saker här i Gävle innan jag åker hem till kära Björklinge!

Passade även på att fota lite:









Efter att jag nästan frusit ihjäl då jag inte hade vantar på mig när jag fotade bestämde jag mig för att beställa hem sushi från ett ställe här i Gävle som jag har hört mycket bra om; KAO Sushibar, och jisses, jag menar verkligen HERRE GUD så gott det var. Har nog aldrig ätit så god sushi förut och jag överdriver inte.

Det bästa av allt är att om man käkar sushibuffé där så kostar det under 100-lappen! (kommer inte ihåg riktigt hur mycket, tror det var 75;- ?) och då ingår en dricka. Ska absolut gå dit på buffé någon gång!

Sen när jag var hemma igen var det dags att tvätta, tvätta och åter tvätta, tog mig även en liten sväng till affären och upptäckte hur gulliga Gefleortens Mjölk är nu så här i juletid!



Imorgon är det skola, 10.15 - 16.00 , sen blir det att städa upp lite till i lägenheten plus att börja laga lite mat, eller ah inte direkt, för sen kommer Dennis :D :D :D

Vi ska ha mysigt med minijulafton då vi inte ses förens på nyår sen... MYSPYS!





Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka härliga julbilder du tagit. Jag hoppas jag får se julbocken den 19 december. Kram mamma

2010-12-10 @ 12:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback