That's just weird!

Inatt hände något sjukt... först ringer min telefon med ett okänt hemnummer, eftersom jag sitter vid datorn hinner jag leta upp numret på eniro innan det slutar ringa, dock ingen jag känner så jag svarade inte.

Efter ca 1 minut får jag ett sms, då har jag fått ett röstsvar.

Ringer 222 och lyssnar;

"Hej, det är Gittan och jag hoppas att jag har kommit till min lilla Jonna nu. Det är Andreas mamma, och det är så jobbigt just nu, om du orkar och kan så kan du väl ringa mig på nummer ---- I love you!"

Och hade människan inte låtit så jäklarns förkrossad och ledsen så hade jag inte ringt upp henne, men nu kände jag att jag var tvungen.

Jag förklarade att tyvärr var det fel Jonna så hon fick fortsätta leta efter rätt.. sen hamnade jag med att prata med henne i 10 minuter! Jag menar, jag kan inte lägga på när någon är helt förkrossad och ska berätta hur det ligger till..

Hon var uppenbarligen full, ledsen och inte visste vad hon skulle göra, hon glömde hela tiden bort vem det var hon pratade med men till sist så la hon på och kallde mig ängel som hade varit så gullig som ringde upp och berättade att det inte var jag.


Allt detta hände vid 12 tiden inatt..


Sen fortsatte telefonen att ringa ca 6 gånger under nattens tid, och jag fick 4 till röstsvar, jag lyssnade bara på det första där hon i princip sa som hon gjorde i det jag fick först. Alltså förstod hon inte att hon ringe till samma Jonna hela tiden.

Så händelserik var min natt! ^^




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Usch vad jobbigt! Men fint av dig att i alla fall göra ett försök att ringa upp och förklara läget..

2010-12-27 @ 18:37:22
URL: http://www.nolow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback