Fredag?

Jag har inte riktigt insett det här med vad en fredag innebär..


Förr innebar det att jag fick äta hejdlöst mycket godis och dricka hur mycket läsk
som helst. Oftast i sällskap av Ylvert antingen framför en skön rulle eller i en puttrande
mopedbil... men nu?


Jag insåg för faktiskt inte så längesen att idag är det ju just en sådan dag, en Fredag.


What to do? What to do?


Jag tror att jag ska släpa mig upp till affären för att köpa lite att smaska på, ställa mig
framför spegeln, ta fram mitt främsta vapen aka sminket och go wild.

Ta fram systemkameran och stativet och bara ha kul med mig själv..
för vad gör man när man är själv i detta öde lilla hus, please tell me?


+ att jag ska telefonterra Dennis ända tills han ska sova

over and out
fredagsfolk




Kommentarer
Postat av: Ylwöörth

skitsnygg i håret vännen, verkligen!

saknar vårt godisätande vid sågen

saknar dig

massvis

2010-07-09 @ 16:38:03
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback