Garaget

Jag har faktistk inte kunna blogga så mycket för jag har mestadels spenderat mina
timmar ute i garaget då jag har varit tvungen att fixa till min bil innan besiktningen...

  • Spacklat
  • Slipat
  • Spacklat igen
  • Slipat igen

    etc.

  • Lackat Orange, industrilack
  • Lackat Orange, vanlig grundlack?
  • Lackat Matt Metallic Grå
  • Lackat Svart Metallic
  • Lackat Svart (Original svart till min)
Pappa är det som har lackat, dock har jag varit med och hjälpt till så jag har varit i
garaget hela tiden. Servat med att lyfta på den lite då och då, tvättat ur burken som
han blandat i, sådana där jobbiga saker ^^ haha

Det som skall göras nu är att lyset till nummerplåten skall fixas, nummerplåten ska
få ett fäste med sen ska avgasrören justeras med sen är det klart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback