Dennis Student 2010

Torsdag 10 Juni

Äntligen är det dags för mig att slutföra det jag har planerat under så lång tid!
Överraskningen till Dennis!

Under en veckas tid har jag fastställt så att jag ska vara utan samtal från Dennis under
hela torsdagen jag är nämligen först på "möte" sedan ska jag "äta sushi med jobbet"!

MEN i själva verket satt jag på tåg under hela eftermiddagen kvällen...

----------------------------------------------------------------------------------------------------

ca kl 21.58 anlände jag till Habo station, men vart fan var jag?
Kände inte igen mig alls, hade jag klivit av på rätt station, fanns det flera stationer i
Habo eller är jag helt enkelt inte sådär jätteduktig på hur Habo ser ut?
Jag träffade i alla fall på ett äldre par som var jätte trevliga och skjutsade mig till Dennis
gata.

Och där stod jag, utanför deras hus och bara log...

Smög försiktigt in och hälsade på hans mormor som kom fram till dörren.. sen gick jag
upp till hans rum.

*Dennis tittar upp från datorn och fäster blicken på mig*
- tystnad -
*Dennis tittar tillbaka på datorn med uppspärrade ögon för att sedan titta på mig igen*

Han får fram några flämtande (vad ska jag kalla det) försök till att säga något..

Säger till sina kompisar på Skype att han måste logga för att jag är där.. sen får han
ur sig:

"Va' fan gör du här?!"

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Många kramar och glada miner senare sitter vi i bilen för att åka till affären och köpa
något, men riktigt varför vet jag inte och jag kommer heller inte ihåg vad vi köpte, hela
den kvällen har jag i princip glömt bort, förutom att jag blev jätteglad över att se
honom igen, och jag tror att han också var rätt glad!



Fredag 11 Juni - Dennis tar studenten!

Blir väckt av Dennis som nästan verkade helt klar (i alla fall såg det ut som det i mina
nyvakna ögon). Klockan var nog inte ens 6 !!!!!

Efter att han åkt iväg börjar jag städa hans rum, hjälpa hans mamma och mormor
med dekorationen i huset, knyta ballonger osv. Sen till det jobbigaste att fixa till mig
själv, jag som var så trött haha! Men men Dennis tar bara studenten en gång (:

----------------------------------------------------------------------------------------------------

När klockan närmade sig 9 blev jag trött och började slappa på hans rum, sen sov jag.
Tills hans pappa skrek på mig från källaren att vi skulle åka, klockan var då 10.30

Vi åkte en väldans massa omvägar för att det skulle med mer folk i våran bil, stackars
Dennis bror Björn som låg och sov när vi stod utanför hans lägenhet men jag måste
säga att han var mäkta snabb på att komma ner till bilen för att vara nyvaken..
Jag skulle nog behöva minst 30 min och han kanske var klar på 10-15 min.. oj oj

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Väl på skolan fick jag en ny upplevelse av vad Studenten har att bjuda på, vilket drag
det var när folket sprang ut (tyvärr missade jag att fota Dennis klass i början då jag
inte såg Dennis haha). Men det var dans och musik och massa skratt och rop.

Där har Uppsala något att lära av, i alla fall Bolandgymnasiet!

And here are some Pictures, enjoy! tihi (15st för att vara exakt!)



































När han kom hem igen efter flakåkning och allt sådant där ståhej blev det middag;
Skinka, potatissallad, potatisgratäng, baguetter, sallad och LÄSK!

Typ Hej Jonna älskar sådan mat :D
(+ studenttårta ;) tihi)

Dennis, söt som han är, skippade studentfesten för att umgås med mig eller ja, mig och

KOMISARIE SPÄCK :D haha klockren film btw..



Har även tagit porträtt bilder på Dennis men dom är inte redigerade och så, men jag
kanske hinner redigera lite imorgon (:

Nu ska jag sova VÄLDIGT trött!

(Har faktiskt massa jag vill skriva om som tex. min bil (bad news) och en bok som
jag fick av chefen som sommarpresent.. den är rätt skoj faktiskt)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback