I'm done! ...I think

Arbetsprov 1
Jag kallar detta då att jag har Vectoriserat bilden, för att det "SER UT SÅ" andra skriker
rätt ut när jag säger så, vilket jag faktiskt kan förstå, då detta inte är en vectoriserad
bild, den är gjord i photoshop och INTE illustrator, så förlåt. Men för er som inte har
någon aning om skillnaden så får ni gärna tro att det är en vectoriserad bild! (:




Arbetsprov 2
Eftersom jag vill visa att jag faktiskt kan fota utan att dra till extrema redigeringar etc.
och ändå få det någorlunda snyggt har jag då nu fotat detta foto. Cd-skiva, vatten & sol.




Arbetsprov 3
För att ytterligare visa att jag faktiskt kan göra flera saker, fast kanske inte lika bra men
att jag faktiskt försöker så har jag gjort denna teckning, duttat duttat och duttat.
Jag är inte sådär jättenöjd, men jag hoppas att detta räcker, för min hand orkar fan inte
dutta någe mer!






Imorgon öppnar slussarna för ansökningar, I'll be there studera.nu






Här ser ni alla mina fina små duttar, tror ni att jag har gjort några? -.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback