Ja, jag gillar shopping!

Nu vill jag ha sommar! (: lite jobbigt att det är så dyrt med
frakten från USA, men men en sådan skulle jag bara ha! :D



Sen så har jag vatt på Gränby tre dagar i rad (tors-lör)



Nya skor till sommaren, endast "fintväder-skor", dom där ska aldrig få se regn och får
dom se det blir jag ledsen i ögat ):

En pojkväns skjorta, sådan har jag alltid velat ha så det var väl dags nu ^^

Man kan aldrig få för många BHar enlig Carro så okej då :D



Ny Kings&Queens Butter, har sedan tidigare den som doftar mango, men denna var ju
bara så mycket ljuvligare, som han i kassan sa, verkligen "to die for" ;) haha

Eftersom jag har fått sådana där röda saker i mitt ansikte som jag typ inte sett förut,
mamma säger att jag kanske äntligen har kommit i puberteten (HAHA ehum) så har jag
i ren panik köpt rapid clear för dom där dumma satygen, och jag tycker faktiskt att det
funkar, fast nu har jag inte orkat använda den varje dag, men jag rekomenderar den
verkligen!

Och vem älskar inte en ansikts scrub? :O

Har även bättrat på håret så det inte finns någon utväxt längre.. så nu kanske man kan
börja känna sig lite fräsh igen haha ^^

Unnade mig själv en liten behandling av tandblekning igår kväll med, fast dom där tand-
skenorna är då fan inte sköna :/ men men ska man vara fin får man lida pin!



Vet att jag redan skrivit det, men seriöst, GE MIG SOMMAR, jag dör av längtan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback