Mys Helg

Fredag

Jobbade min sista fredag (eller ja, ska ta en fredag för mamma efter lovet)
men min sista "riktiga fredag" kändes hur skönt som helst!

Åkte hem o fixade till mig och mötte upp Dennis på stationen, sjukt underbart
att få träffa honom igen, var trotts allt 3 veckor sedan sist (alltid trott att det
var 4 veckor sedan men ack ack, fast det kändes mer som det)

Fixade myspys i rummet med ljus och grejor, film och godis med såklart, och
en liten surprise till Dennis, i think he liked it..

Upptäckte alldeles nyss att han glömt en tavla här hemma som jag "gjort" till
honom, nämligen mitt arbetsprov, eftersom det är han på det.



Lördag
Slappade rätt länge, eller vi gick upp och åt frukost rätt tidigt har jag för oss,
men sen slappade vi.

Kl.16 fick vi besök utav Carro och hennes bil som jag inte sett, en fin liten Ådi.
Vi drog in till Gränby och gjorde i princip ingenting alls, lite småshopping bara,
fika och sedan godisköp!

Väl hemma blev det till att ha mys i huset med en massa MÖRKER, då det var
Earth Hour (: mysigt mysigt, plus att vi fick se jordens tabbe i körslaget.. suck.
Jag låg sedan ensam o tittade på filmen "Festival" ruskigt bra! För Dennis sov
så väldans sött, trött som jag vet inte vad var han.

Kl.2 blev jag lite trötter och kom plötsligt på att ställa fram klockan så helt
plötsligt blev den 3! Jobbigt värre måste jag säga..

Sedan blev det ett samtal från käraste Ylva, vad som sades i detta samtal skall
ni skita i ;) höhö SEN sov jag som ett litet lamm



Söndag
Klockan hann väll i princip bli 9.30 innan vi ens orkade fundera på att gå upp tror
jag, mysigt o bara ligga o dra sig i sängen, dock inte lika skoj att i tankarna tänka
att han skulle åka hem senare på dagen. Närmare bestämt 15.15..

Blev lite förarbyte när vi skulle in till staden med, Bettan fick minsan känna på hur
det var med någon annan bakom ratten ^^

Efter avskedet med Dennis for jag iväg till Allianshallen för att se hur det gick för
laget att arbeta, jag hade mitt pass senare..

Nu sitter jag här, trött som en jag vet inte vad efter att ha arbetat TVÅ pass, men
vad gör man inte för laget när det saknas folk, faktiskt

Nu orkar jag inte skriva mer.. även om det kanske finns mer saker att säga -.-

GODNATT PÅ ER (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback