Naaaw (:

Imorse när jag öppnade ögonen såg jag på mobilen att jag fått meddelande..

Vart mäkta glad och alldeles sådär varm i kroppen när jag märkte vad det var... ett ljudklipp


"Godmorgon älskling, nu ska jag till jobbet snart.. klockan är tre minuter över, NEJ sju minuter över tre. hehehe... Du får ha en bra dag så hörs vi.. Ah, jag lär ju smsa innan jag går till skolan, vi hörs ju under dagen. Jag älskar dig jätte mycket och tänker bara på dig.. hela tiden.. ehm lite jobbigt faktiskt, hehe. ehum. Puss"

Underbart att få höra Dennis röst på morgonen, varje liten grej gör mycket när man bor så långt bort från varandra.


All love to you <3



Idag då började ju lite sådär, vaknade upp med total stopp i näsan.. tänkte att äsch går väl över snart.
Kom till jobbet kl 07.30 och började städa.. men sen när jag städat ett tag känner jag att min hals kommer straffa mig med hostattacker resten av dagen.. så innan jag skulle börja i barngruppen sade jag till chefen att det var nog bäst om jag var hemma idag och imorgon så får vi se hur jag mår på onsdag.

Hoppas att jag blir frisk nu, eller i alla fall någorlunda frisk, inte ofta jag får bli frisk nu för tiden, eller ah har väl vart såhär en två år nu kanske... inte skoj inte skoj

Senare idag ska jag hämta min epilator, ångrar mig lite redan nu att jag inte köpte en dyrare, då man kanske vill ha rätt så jävlans bra kvalitet på dessa för att inte dö? men men det lär vara värt smärtan tror jag (:


Blev även en ny bloggdesign, och NU efter många om och men tror jag att den ska fungera! Dock blev det något fel på "Arkiv-sidorna" så där finns det ingen meny, men då är det ju bara o hoppa tillbaka till Startsidan!



Bjuder även på en bild från helgen, käraste Ylvert var hemma igen :D





Kommentarer
Postat av: Ylva

bloggen vart jättefin Jonna :)

2010-03-02 @ 12:40:33
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback