Seg på att blogga

Enligt Dennis är jag väldigt seg när det gäller att fixa nya inlägg..

visst jag kan hålla med honom men ibland är det ju bara såååå jobbigt :P

så jag kör väl ett inlägg nu då (:


Det enda jag kommer göra i två och en halv veckas tid nu är att jobba/sova/äta,
tråkigt men sant.
Någonting kul kommer säkert inträffa, som den 20:e är det partaj för min faster fyller
60 den veckan. Men annars har jag INGENTING inplanerat,
förutom jobba/sova/äta förståss..

I helgen besökte jag det lilla landet Habo i den stora staden Sverige.
Väldigt mysig litet land måste jag säga, sådär typ Sälenmysigt faktiskt,
fast utan skidbackar.
Folket där var väldigt trevligt, det lilla jag såg av dem vill säga, känns som om min lilla
visit där var över lika fort som jag kom dit ): inte så skoj..

Bussresan hem gick jättebra, sov nog lite sött där ett tag med, svalt och skönt i bussen,
bussresan dit ska vi inte tala om :P usch..

Tänkte slutföra detta inlägg med en samling bilder från helgen:

Hey Ho Let's Play NFSU (:


Dennis gillar att smeta in sig i flott (eller egentligen är det en ansiktsmask men ändå)


Sen bestämde vi oss för att vaxa hans rygg, fast det var så mycket hår så vi orkade
inte det, okej jag ljög igen.. klippte hans hår lite bara (:


Dennis fick tag i kameran och hittade en ofokuserad Jonna


Lekte lite med slutartider med..


AND there we are, dock är Dennis lite "splittad" (han som fotade, hans fel, tihi)


En iskall Dennis och...


... ett klad Denhis :D


Beautiful, just beautiful



Och med dessa bilder har jag väl inte så mycket mer att säga... inte nu i alla fall..
nu blir det en apelsin, sen till att dregla kudde (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback