This Week (i princip)

Börjar då med en bild, kommer förklara mer längre ner.. spännande va -.-

 

Jag har köpt filmtriologin The Ultimate Bourne Collection, dessa filmer är så jävulskt
bra enligt mig då..
kostade dock skjortan 149;- tror jag ;)

 

Sedan dom där målade sakerna är bara lite grejor jag gjort på jobbet. Jag tycker att
det är skoj att pyssla ihop lite grejor och sakerna (pennorna) är ju så mycket
roligare/bättre på jobbet än hemma! Varför är det alltid så!?

 

Även fått hem det där halsbandet i brevlådan, också det jättedyrt.. 50;- tihi

 

Två kuvert också ett som är till högskoleantagningen, eller vad jag ska kalla det,
mitt komvuxbetyg som jag fick chefen att skriva på idag, att det var en äkta kopia och
att det inte var fake. Eftersom dom är så försiktiga när det gäller sådant där.. men har
ändå en känsla av att dom kommer kolla ifall det är fake eller inte, men sådant är bra
tycker jag! Faktiskt.. man vill inte vara omringad av fakes på högskolan :O

 

Det andra kuvertet är mina arbetsprov som skall skickas till Gävle :D :D :D haha
nyfiken på vad dom tycker, fast sådant får man väl aldrig veta -.- (rättare sagt kanske
man aldrig vill veta haha)

 


 

Sen för er som faktiskt kanske undrar vad jag gör om dagarna, alla vet ju faktiskt inte
det, jag jobbar ^^ på förskola :P



Måndag: 8.30-13
Tisdag: 8.30-13
Onsdag: 7-17 (eller 7-15)
Torsdag: 9-15 (eller 7-15)
Fredag: 10-17
(bara 2 fredagar till sen ledig den dagen)


Så under dom där tiderna dom där dagarna är det inte sådär jättelätt att nå mig ^^ fast
man kan ju alltid försöka :D mohihi

 


 

Undrar om jag har något mer att säga, nu när jag ändå är igång...

 

hmmmmm....

 

Jo juste!!!! Mamma o jag smakade på en ny chokladkaka i förrgår, nämligen denna:

Fast inte mörk choklad utan ljus med en touch av Hasselnöt, såg ungefär ut som denna:
(fast den var som en chokladkaka)

 

aja, ni fattar, men den var helt otroligt fantastiskt UNDERBART JÄVLA GOD!
Så jag rekommenderar den starkt!

 


 

Nej detta inlägg blev bara helt Crazy Balboah, ingen ordning o reda alls :O
nu ska jag göra lite oboy :D

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback