Okeeeeeeeeej....

.... nej jag är inte död, bara lite (x


tänkte köra en mega update (ungefär)



1. Mitt Hår...

Den största förändringen just nu är mitt hår, and i don't like it (i alla fall inte än, om jag
nu någonsin kommer börja gilla det...)

Det är alldeles för kort, alldeles för "inte-svart" och alldeles för "inte-mig" men men det
växer väl ut igen för hoppningsvis...







2. Högskola...

Jag börjar bli orolig, kommer jag komma in överhuvudtaget? (skrivna i ordning som jag
sökt, alltså är Gävle min prio 1)


(värdena inom parantes är mina meritvärden och HP-poäng)


------------------------------------------------------------------

Gävle - Creative Computer Graphics
2010
Antal sökande:
186
varav 50st prio 1


2009
Antal sökande:
156
varav 55st prio 1

Meritvärde:
15.70
(14.81)

Högskoleprovet:
0.9
(0.7)

------------------------------------------------------------------

Skövde - Dataspelsutveckling Grafik/Ljud - Grafik
2010
Antal sökande:
494 varav 151st prio 1


2009
Antal sökande:
314
varav 125st prio 1

Meritvärde:
16.25
(15.50 & 16.00)

Högskoleprovet:
0.7 (0.7)

------------------------------------------------------------------

Eksjö - Digital Visualisering
2010
Antal sökande:
363
varav 131st prio 1


2009
Antal sökande:
356
varav 155st prio 1

Meritvärde:
12,70 (16.00 & 16.50)

Högskoleprovet:
0.1
(0.7)

------------------------------------------------------------------

Halmstad - Multimediadesign
2010
Antal sökande:
220 varav 24st prio 1


2009
Antal sökande:
195 varav 29st prio 1

Meritvärde:
10.42 (15.50 & 16.00)

Högskoleprovet:
0.2 (0.7)

------------------------------------------------------------------

Så okej jag verkar ha chans på två av dom, men jag vill hellre gå dom som jag inte
kommer in i.. så ja?



3. Vädret...

Omfg vilket konstigt väder :O

Det har värvats med sol och regn, igår fick vi hela 17 (!!!) mm regn, oh lord

Idag har det också kommit en massa regn och solen har även strålat som bara den... men
men det sägs ju att vädret kan vara lite knas såhär års..



4. Sommar...

Jag har två planer för sommaren:

1. Liseberg v.28 (med Jenny & Viktoria, kanske Dennis om jag inte har råd att åka en gång
till med honom...
2. Skåne v.29 (hoppas denna blir av!)



5. Morsdag...

Ingen lär väl ha missat att det är morsdag idag?

Min mamma fick en blårutig trädgårdsspade som hon ska dekorera växyhuset med (som jag
btw har storstädat idag), en liten burk med violpastiller och två st sådana där som man
separerar tårna med när man ska måla naglarna.

Senare blir det tårta som jag ska upp o köpa ^^ Smarrigt

+ Grillning !



Nej nu har jag skrivit klart!
Puss hejs!


one day, baby
one day...




Kommentarer
Postat av: Powie

Hejsan!

Jag tycker att ditt hår är fint. Lite coolt på ett sätt. ;D

2010-06-06 @ 16:20:15
URL: http://powerpuffpinglaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback