A Whisper & A Clamor

Sitter just nu och väntar på att köttet skall koka klart, långt tid kvar men det luktar ju så gott så man skulle vilja äta upp allt nu även om det inte är klart!

Har slagit in lite julklappar idag med så nu ser det lite fint ut under min lilla LILLA gran :D



Sen har jag även fått två fina små kort :D Blir alltid lika glad när jag får brev, tyvärr är jag dålig på att skicka själv! Men jag kanske i alla fall får iväg några julkort! vem vet...


Ett från Faster Nettan med lite resepengar och längtan efter att ses!



och en inbjudan från Mamma och Pappa till Julafton!



Haha så sött att det står att jag får komma hem tidigare på det kortet från Mamma och Pappa :D

Var ju som sagt till affären och påvägen dit vart jag chockad över hur mycket snö det var på vissa ställen, tror nog fan att det är ca 60cm snö på vissa ställen här, och då menar jag inte plogvallar. (Drog fram ett måttband och mätte mot benet) Gick nämligen den "jobbiga" vägen till träningen igår! Varför gå där det är plogat för? :D haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback