Bad Day!

usch idag är det ingen Jonna dag, inte för fem öre! Kan bero på att jag fick sådan ångest igår när jag gick och la mig när jag började fundera vad jag hade ätit under dagen.. :

4 storform (små rostmackor) med smör och skinka på, 2 kokta ägg och 6 clementiner

UNDER HELA DAGEN!

Inte konstigt att jag varken tränar upp musklerna eller kondisen när jag tränar, jag har ju ingen energi att mata allt med. Och inte så konstigt att jag nu också har fått tillbaka min huvudvärk.

Men jag känner ingen hunger för mat, kanske ska tvinga i mig mat, bara för att..

OM Dennis kommer i helgen (beror ju på hur vädret blir) ska vi åka till Citygross och inhandla massa mat, för där är det billigt! Tänkte satsa på massa sådant som man blir mätt av, plus mycket frukt och grönt.

Gillar även att dom styckar upp sitt kött direkt i affären, fräscht och härligt!


Men tyvärr verkar det inte som om vädret kommer släppa sig till helgen, får väl helt enkelt ta mig till lilla Ica Kvantum här i Sätra i sådana fall.

Nej nu ska jag fortsätta räkna Matte, hoppas att hjärnan fungerar bättre nu än vad den gjorde för ett tag sedan.. som sagt, ingen Jonna dag idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback