Duktig Nonna!

puuuh, det där var jobbigt!

Jag har varit duktig nu och städat upp allt i lägenheten plus tagit reda på all disk, så nu är det riktigt fräscht igen. Hur skönt som helst! Dock skulle jag behöva en byrå i hallen, jag har ALLDELES för mycket kläder och för små garderober, får inte plats med allt på ett bra sätt!

Sitter även och funderar på vad jag ska göra ikväll...

Finns inte så mycket att göra faktiskt, kanske kika film? det är väl typ det enda jag kan göra.. Om jag inte vill plugga matte...... på en fredag!?!?!?


sen vill jag bara att det ska bli nästa helg! Dels för att Dennis kommer hit men sen också för att det är första advent! Hur mysigt är inte det? Jag ska sätta upp min julstjärna och min lilla minigran då! myspys <3

Nej nu ska jag försöka ringa Dennis för nu borde han både ha jobbat klart och ätit middag (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback