Frustration

Det är så många grejor jag är frustrerad över just nu... vill bara deppa ihop och sitta och titta tv hela dagarna, skönt att min helg börjar imorgon, behöver verkligen det, ska bara pyssla om mig själv, MYCKET!

Jag är bland annat frustrerad över att min träningsnärvaro är så låg, och det är ju inte för att jag är dålig på att gå på träningarna. Utan för att jag började träna med laget sent och jag vet ju att tränar man inte så får man inte spela, men jag vill vill VILL ju! :(

Sen gick träningen asdåligt idag, dels för snacket innan och att det faktiskt är grymt dålig stämning i laget just nu, what's up med det? Jag orkar inte kommentera det ens för jag känner att jag har ingenting med det att göra, men det kanske bara är jag som känner så, jag kanske har ALLT med det att göra.. beror ju kanske på vem man frågar, som vanligt.

Sen är jag så frustrerad över en massa saker i skolan, det är liksom inte kul just nu. Visst, allt är inte kul här i livet, men jag menar, äsch jag vet inte.. just nu är allt bara blääääääääÄÄÄÄÄÄäääääÄÄ.

En till grej som jag är frustrerad över är att mina pengar tar slut så fort, jag vet att jag inte har mycket att leva för, men det borde ju i alla fall räcka i en månad, eller?









Kommentarer
Postat av: Göran Hedlund

Klart att pengarna tar slut!!! Det är det dom är till för!!!



Men på vägen gäller det att planera, reservplanera och planera igen för

Dååååååååååååå vet man vad man ska lägga dessa flyktiga pengar på (åsså måste man vara snååååål oxå)

2010-11-19 @ 16:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback