Legitimation tack!

Alltså fy fan, sista gången jag drar till affären och löser ut en lott OSMINKAD och OFIXAD. Haha hon i kassan som säkert var någonstans i min ålder (+5 kanske) tittade på mig när jag ville lösa ut en ny lott och sa; har du legitimation. Där stod jag, helt tappad och bara kollade på henne medans min hand styrde mot plånboken. {Vad ska hon med mitt legitimation att göra} tänkte jag då. men jag fick mitt svar:

"Ja det är 18års gräns på lotter, om du inte visste det"


HALLÅÅÅ!!!?!? Ser jag så jävla liten ut? Seriöst, jag fyller 21 om cirkus 3 månader haha

Nä inge skoj alls!


Över till något annat, pratade med mamma i telefonen och hon påpekade att mina bilder som jag lade upp tidigare såg så allvarliga ut eller att jag såg så "tuff" ut på bilderna, så lugn mamma, jag kan se glad ut jag med :D även om det ser lite krystat ut !



Nej nu ska jag käka, kika lite tv och sen göra mig iordning för innebandyträning!




Kommentarer
Postat av: Göran Hedlund

Lagom glad va! Det är mamma som skriver, puss.

2010-11-24 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback