Måndagskväller

NU har jag varit duktig, eller ja, jag har diskat! Så nu kommer det kännas bra att vakna imorgonbitti när det är nydiskat och klart!

Kände att jag var tvungen att göra det efter träningen, även om jag har skjutit upp det ett tag nu (A), slutade nämligen träna kl 21.30 ^^ och vilken träning :O oj oj oj, har nog aldrig varit med om så mycket drama, stackars lilla mig som blev lite rädd där ett tag haha :P nej drama och Jonna passar inte bra ihop alls, vilken tur att jag är som jag är och inte jagar upp mig så mycket på sådant.
Hoppas på en bättre stämning på onsdagsträningen!

Idag har det snöat sådär mysigt som man vill att det ska göra på Julafton, dock har det varit blött där snön landat så slask och blask.. Ville både fota och filma snön som singlade ner men det är synd att det är mörkt redan vid kl.16 :/



Imorgon kommer det bli en rätt nice dag, även om jag måste dra iväg till skolan. Men det känns mer som en fritidssyssa än plugg! plus att jag inte behöver vara där förens kl 13. SKÖNT!

Nu ska jag dricka min dagliga mugg med Oboy, nomnom!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback