Still in School!

Idag har vi ju filmat klipp till våran kortfilm, dock så gick det inte att lägga över filmerna till datorerna i skolan. Så lilla jag fick skynda mig hem och föra över bilderna på min externa hårddisk då det inte gick att skicka filerna via mail.. suck!

Så nu sitter jag här i skolan igen och vi kommer nog sitta här ett tag för att vi har MASSVIS att göra!

Men förhoppningsvis kommer det bli kanoners..

Jag menar; musikvideo, fjortisar och auto tune, plus galen "pappa" med stor slägga.. haha vi får väl se om NI också kan få ta del av denna film senare.. jag menar asssåååååå shiiiiiiiiiiiit ;)





Kommentarer
Postat av: PAPPA

Vadå Galen Pappa !!!!!!!!!!!!!!!1

2010-11-16 @ 18:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback