Tanter och Farbröder på ICA

Alltså seriöst, bara för att det är löning och specialpriser på ICA så behöver väl inte ALLT folk befinna sig där samtidigt, plus att pensionärer är helt galna och då menar jag HELT GALNA! Puh, trodde jag skulle bli mos där inne, och jag som bara skulle handla lite!

Dock tänkte ju inte jag på det just då, att det var löning alltså! :P



Men men..


Idag har vi (min grupp; Jag, Madelen och Johan) filmat och donat lite till vårat filmprojekt. Tror, förhoppningsvis, att det blev bra, men vi har lite kvar att filma. Helst skall rullen vara något sånär klar nu nästa vecka, för då börjar nästa filmprojekt tror jag.

Vi var hemma hos Madelen där det även fick smakas utav fillipinska räkchips (inte sådana från kinarestauranger), konstiga, men goda, minifrukter. Samt retat katter ^^

Söta små katter, dock tuggade dom på både min kameraväska, stativet och mitt pekfinger haha!



JUST NU!

Sitter jag och har ont i magen, har precis käkat (Chili con carne). Åt rätt mycket för att vara mig, men tänkte att jag måste vänja magen, då det inte är bra att ha ätit så lite som jag har gjort nu under en lång tid. Men just nu känns det som om jag ALDRIG vill äta igen haha..


Skall kika lite på tv nu och vänta på att Dennis ska ringa (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback