Uppdatering av Egobilder

Tycker att det är på tiden jag tar nya bilder, faktiskt, dels för att jag inte har orkat bry mig speciellt mycket om hur jag ser ut. Kan ju bara ta up exemplet när jag var och spelade match i Enviken haha, mitt hår föll ihop som en jag vet inte vad och min "fina" virvel i bakhuvudet visade sig: Jag ser flintis ut. men orkade jag bry mig? Borde väl egentligen skämmas men ah..

Sen så är ju jag besatt av smink, faktiskt, inte för att jag känner att jag MÅSTE vara snyggt sminkad varje dag, men det är helt klart en hobby, rätt så stor.

Sen så blir man ju alltid lite boostad när man har snygga bilder på sig själv, i alla fall blir jag det. Glad och med en gnutta mer självförtroende!

AJA tänkte i alla fall fota lite idag, eller inatt blir det ju för dom flesta.. men ändå!

Temat är nyckelben och leopardnaglar, otippat? haha

OCH NEJ JAG ÄR INTE NAKEN.. suck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback