Lugn Lördag

Blir en riktigt lugn lördag för mig, bara slappa och fixa iordning med saker och ting.

Igår blev det mat och film hemma hos M&M, myspys förutom när jag skulle gå till bussen då jag trodde att jag antingen skulle flyga iväg eller bli påhoppad av någon läskig typ. Men det gick ju bra!

Vi såg filmen Donnie Darko som är rätt mentalt krävande haha en det gick ju också bra ^^




Idag har jag städat hela lägenheten, dammsugit och torkat golven. Känns riktigt fräsht faktiskt! :)

Om EN vecka är vi påväg upp till Sälen, UNDERBART! Ska bli skönt att komma bort ett tag även om jag måste plugga lite när jag är där så får jag ändå byta miljö och umgås med familjen och Dennis. I like!

Skall snart rulla en massa köttbullar, till middag och för infrysning. Gjorde en liten annorlunda "köttbullssmet" så får vä se hur dom smakar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback