Hey you!


Igår eller ah inatt såg jag på film, riktigt mysigt faktiskt, inte ofta jag tar det lugnt när jag är hemma i min lägenhet, alltid en massa saker jag ska få för mig att göra samtidigt :P

Så det blev filmen The Sorcerers Apprentice, en riktigt bra film tycker jag faktiskt, dock hade dom kunnat haft en annan skådespelare som spelade mot Nicolas Cage.. men men filmen var bra ändå! :)



Idag har jag suttit framför datorn och gjort en massa saker, sen har jag varit på träning, såg verkligen fram emot att träna, sen när jag kom dit så typ dog jag innan träningen ens började men men...

Det första jag gjorde på träningen var att göra illa handen igen.. att jag aldrig lär mig!? Borde väl förstå att jag ska mjukstarta handen istället för att dra iväg värsta skottet det första jag gör.. aja det blir väl bra snart!

Nu ska jag kika runt lite mer på nätet och sedan sova, imorgon är det skola!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback