Xbox...

Idag har det varit en lugn dag, ingen skola, så det var rätt skönt.

Vaknade runt kl 10.30 - 11.00 och började morgonen lugnt och stilla, längesen jag inte stressade faktiskt. Käkade frukost; Oboy, ett halvt päron (orkade inte mer) och typ 3 godisbitar ^^ haha man måste ju unna sig ibland! :D



Madde kom till mig (våldgästade som det heter med ett finare ord) när klockan var typ 14.15 kanske, och hon hade med sig sin pojkväns Xbox.. SCORE! :D

Så vi spelade först SSX (Snowboard- och skidspel), det gick hur dåligt som helst för mig.. tror att det var något fel på min gubbe, för även om jag gjorde så som madde gjorde med kontrollen så ville min gubbe bara vara dum.

Sen spelade vi Burnout, ett riktigt kul bilspel, där man (i dom tävlingarna vi körde) orsaka så stor trafikolycka som möjligt. Tänkt att det ska vara så svårt att köra in i saker när man får... så vi båda failade ganska mycket i det spelet, även om vi någon gång fick in en fullträff!

Det var sedan dags för mig att börja göra maten, potatisbullar med bacon, lingonsylt och diverse kaninmat (sallad och gurka). Medans Madde spelade Project Zero, riktigt äckligt spel faktiskt! Filmade henne som jag ska överföra sedan så ni får se haha!

Jag skulle ALDRIG spela det spelet när jag är helt själv. Då skulle jag få panikångest och lägga mig under täcket och gråta tror jag :P

Jag lyckades också misslyckas så förnedrande hårt så Madde skrattade så hon fick ont i magen.. Vem träffar INTE en papperskorg med ett ägg när man står typ 20cm ifrån.. JO JONNA! Hej ägg på hela golvet och kanten inne i skåpet -.- nåja Madde får i alla fall leva längre :P



Efter att Madde åkt hem var det dags för mig att göra mig iordning för innebandyträning, en träning som gick förvånandsvärt bra faktiskt, förutom när jag skulle passa Lina i laget, tror inte att jag fick iväg en enda boll rätt.. så pinsamt!

Matchen i helgen flyttas förhoppningsvis till Söndagen
då vi saknar så grymt mycket folk för att ens kunna genomföra en match på lördagen.. får väl se hur det blir med det..

Och höjdpunkten på träningen blev kladdkaksmuffisen som åts efteråt. då en i laget fyllde år! ^^ Nu får jag lite press på mig att fixa någonting tills nästa söndag för då fyller jag år och då är det match :O får väl kavla upp ärmarna och arbeta fram något ^^

Ps. Muffisen var JÄTTEGOD så tack Therese :D




Kommentarer
Postat av: Madelen

Tackar för längre livslängd och potatisbullar xD måste våldgästa dig igen så ska du få sitta och spela Project Zero så kan jag filma dig och säga: "Men gå då!!"

2011-02-03 @ 22:47:07
URL: http://projectkyu.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback