Did you know?

Någonting som jag nästan aldrig bloggar om eller ens nämner (tror jag), men sysselsätter mig med rätt så ofta så är det Innebandy.. Det kanske ni inte visste om?

Men idag har jag i alla fall spelat match, gick inge bra alls för min del så som tur var fick jag sitta dom sista 2 perioderna... (Är så sjukt deppig pga att jag skadat min hand = går inte att spela som vanligt)

Men matchen gick väldigt bra för vårat lag, nej vi vann inte, men vi stod emot väldigt bra mot laget som kommer slåss om första platsen i våran serie, Kais Mora UIF.

2-4 blev det i matchen med statistiken (0-3, 0-1, 2-0). Alltså vann vi sista perioden vilket var väldigt starkt!

Kan ju också berätta att laget jag spelar med heter Furuviks FF och spelar i serien D3 i Dalarna (:


Dom matcherna man inte är med och spelar kan man lika gärna fota (Furuvik - Ludvika):




















Kommentarer
Postat av: mamma

Hej synd om din hand men bra gjort av laget. Kram

2011-01-16 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback