Ingen lust!

Jag har ingen lust alls att blogga, ingen lust att göra någonting alls!

Jag är stressad pga tentan på måndag, den kommer vara hur svår som helst (Matematik och Datorgrafik).. Jag vill inte, vill inte, VILL INTE! Bara tanken på hur det kommer att gå får mig att få ångest.

Okej om det hade varit 2:a världskriget vi hade haft prov på, då hade man kunnat plugga in i princip allt, även om det var ett stort krig.

Men nu är det så många nya saker som man aldrig ett förut, och vi behövde inga förkunskaper.. in my ass! Vi hade behövt så mycket mer förkunskaper än vad vi hade, det går inte ens att beskriva hur mycket nytt våra små stackars hjärnor måste ta in...

Nä jag vill bara gå in i en djup dvala och hoppas på att vakna när det är sommar, då man i alla fall har skönt väder så det finns någonting att vara glad för!


BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ




Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars liten. Tänk positivt snart är det tisdag och då är det över.

Kramar mamma

2011-01-15 @ 20:01:10
Postat av: Madelen

Förstår vad du menar. Hade en sån sjuk ångest igår!



Men men, som din mamma skriver; snart är det över... om vi inte failar och måste göra om det igen o.-



Lyssna efter mig på lektionen, jag kommer sitta och snyfta om det går åt pipsvängen.

2011-01-16 @ 12:15:22
URL: http://www.projectkyu.weebly.com
Postat av: Katrin

De kommer gå fint :)) heja heja!!

2011-01-16 @ 12:52:09
URL: http://hejkaty.blogg.se/
Postat av: Nettan

Härligt med utmaningar(:

Håller tummen!!!!

2011-01-16 @ 22:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback