Paketleveranser!

Idag gick jag till affären för att hämta ut ett paket som jag fick avi för igår! (Orkade inte hämta ut det då, för det regnade ute -.- )...

Blev lite orolig när jag fick paketet och tänkte; Shit, nu är väl något trasigt.. För själva paketet var helt mörbultat, det såg nästan ut som om dom hade hoppat på det!

Som tur var så var presenten helt oskadd! Så den ska Dennis få när han kommer hit nästa helg :) inte nu i helgen alltså..

Fast inte så konstigt att paketet hade fått stå ut med en del, det har säkert varit på lite olika ställen för leveransen var VÄLDIGT försenad, dom från stället jag beställde ifrån sa att dom inte hade kunnat skickat det bara för att det varit så dåligt väder.. vet inte riktigt om jag kan hålla med!






Sen direkt när jag kom tillbaka så såg jag att jag hade fått mer post ?! och där fanns det ett till Avi!

Men lat som jag är så orkade jag inte gå tillbaka till affären, eller ah Sätra Centrum ;) , vet i alla fall vad det är för någonting så jag ska hämta ut det imorgon istället :)

Det är nämligen..



Det som är så bra med det är att jag kommer klara mig på 1 portion, alltså 8 kalorier utan socker och dessutom fettfritt! Det är tyvärr sötningsmedel i som inte heller är så bra men jag kan tänka mig att en portion sådant här är mycket bättre än vad jag hade smockat i mig annars.

Så är jag riktigt sötsugen någon dag och frukt inte räcker till så gör jag mig en sådan där sats = 4 portioner. Så har jag ett tag :)

Plus att det är mycket billgare än om jag skulle gå o köpa mig en godispåse för typ 70kr!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback