RedHead!!

Jajjemen! Nu är jag rödhårig, dock inte lika intensivt som på bilden (längre ner).. hade en lampa precis ovanför huvudet haha :P men rött är det, dock inte så rött som jag hade hoppats på men det får bli senare, för mitt hår kan inte bli mycket rödare nu pga att det är så slitet, så jag får vänta på att håret ska växa ut lite längre! :D

Använde dessa färger:

Skulle egentligen ha blekt håret två gånger bara för att få den där intensiva röda färgen, men eftersom jag blekte håret senast i typ Juni förra året så är mitt hår fortfarande skadat sedan dess så jag vågade inte lägga i den andra blekningen, men tycker faktiskt att det blev hyffsat ljus röd färg ändå. :)

Och här är resultatet :

 

 

Fick även som kommentar av Dennis mamma att jag ser mycket piggare ut i rött hår än vad jag gjorde i det svarta och det måste jag faktiskt hålla med om. Så jag är nöjd, synd bara att jag inte färgade håret rött istället för svart när jag var sådär blond, det hade blivit skitasnyggt tror jag :D

 

Om ca 30 minuter börjar Top Model på 3:an, DET SKA JAG SE :D





Kommentarer
Postat av: Pappa

Snyygt mycket bättre än det SVARTA men originalen är naturligtvis BÄST !!!!!

2011-01-05 @ 19:04:29
Postat av: Alexandra Ås

Vart fick du tag i den röda färgen? :)

2011-01-05 @ 23:16:29
URL: http://alexndraas.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej. Jag hörde att stoppljusen inte fungerade i Gävle. Det är lugnt när du kommer hem har de i alla fall rödljus SÖTNOS.

Kramar från mamma

Allt klär en skönhet:-)

2011-01-06 @ 15:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback