Veckan som gått!

Äntligen kan jag blogga lite som vanligt igen.. det är ju inte sådär jätte populärt att sitta vid datorn när man är hos pojkvännen ^^ men ack så mysigt har jag ju haft det ändå!

Tänkte visa lite bilder från Isaberg där jag och Dennis var och åkte lite skidor/snowboard..



Såhär såg då anläggningen ut, dock finns inte den backen som vi åkte mest med på kartan. En liten filurig skogsbacken med lite hopp och sådant där! :)



Har nog aldrig åkt en sådan här brant lift någon gång, som tur var stannade aldrig liften, för då hade jag väl kissat på mig! :S gillar INTE höjder! Bara om man sitter i en Bergochdalbana!

Såhär kul hade vi i liften, och ja, jag tycker själv att mina ögon är lite läskiga :S :O

Passade på att filma Dennis när jag vilade mina stackars ben. För det gör
ONT att åka snowboard, i alla fall när man heter Jonna och är lite konstig.

 

Det är väl egentligen allt jag har från veckan.. vi gjorde inte så mycket, Dennis jobbade och jag pluggade.. i åt en massa frukt (Dennis har ju börjat sitt nya nyttiga liv a la 2011).. men det blev ändå lite godis! :D

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback