Hepatit B

Idag har det regnat hela dagen, rätt segt faktiskt, eftersom jag suktade efter sol förut då jag höll på med projektarbetet och precis när det var klart började det dåliga vädret... men men

Drog ner till staden och mötte upp Madde idag, blev även en tripp till vårdcentralen för att ta spruta mot Hepatit B då jag måste ha den pga mitt sommarjobb. Måste ta 2 till, en om en månad och sedan en om ett halvår. För att få långtids skydd, a la 25år :)

Gjorde en ansiktsmask tidigare, kände att min hy behövde det efter alla dagar utan omsorg, så nu känner jag mig riktigt fräsh i ansiktet och ska låta det vila lite nu !


Nästa lördag är det dags för flytt och denna vecka skall jag packa alla mina flyttkartonger och ställa iordning det mesta. Sen blir det till att städa, städa och åter städa -.- men men det måste ju göras...


Nu ska jag kika lite mer på The Big Bang Theory...Me like! BAZINGA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback