Möte nr1

Idag har jag varit på det första mötet denna vecka, imorgon har jag ett till.

Jag fick idag reda på att jag ska börja jobba v 29 och att jag ska jobba v 29, 30, 31, 33 och 34. Vilket betyder att jag är ledig nästan en hel månad nu som jag kan ha lov/semester på känns GÖTT!

Imorgon åker jag och mamma iväg till Gävle för att lämna nycklarna till min lägenhet, vi ska även passa på att kika mitt postfack vid lägenheten för att se om någon post har hamnat fel. Sen lunch på Coffee Lounge, favoriten då det gäller lunch!

18.00 sen har jag möte med ett annat företag och jag vet inte riktigt vad som kommer sägas på det mötet så det blir väl spännande ^^ hoppas på lite extraknäck men är rätt säker på att det inte blir någe :/ men men man ska väl ha tur någon gång ?

Nu ska jag redigera lite bilder som jag fotat idag ^^ wihuuw..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback