Ska det vara så jävla svårt..

... att laga/byta ut en tvättmaskin.

Man blir inte så jävla glad när man kommer till tvättstugan kl 7 på morgonen och bara har 2 timmars tvättid när bara EN tvättmaskin fungerar!

Den har stått trasig HUR LÄNGE SOM HELST!!!!


Jag fick boka en annan tvättstuga på ett annat ställe bara för att kunna tvätta resten av tvätten och när jag kommer för att byta från tvätt till torkning så upptäcker jag att den tvättmaskinen har stannat (!) jag trycker på start igen och den börjar, står 5 min kvar på displayen så jag stannade den tiden.

Sen när jag tar ur tvätten för att hänga i tvättskåpet var den dyblöt (!?) och jag hade ju inte tid att slänga in den i tvättmaskinen igen och centrufigera eftersom jag hade typ 40 min kvar innan jag var tvungen att hämta allt för att tiden skulle vara slut...


ÅH va less man blir!


Efter allt spring hit och dit är allt i alla fall tvättat men just nu hänger det massor av kläder på diverse ställen i hela lägenheten för att dom inte hann bli torra.


Skärpning Gavlegårdarna!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Jätte fin blogg!



Anmäl dig gärna till "Veckans Blogg" på min blogg här http://matildabergstrand.blogg.se/2011/june/veckans-blogg.html

Kram

2011-06-01 @ 10:48:05
URL: http://matildabergstrand.blogg.se/
Postat av: Natalie

Vilken fin & mysig blogg :)

Ha en bra & trevlig onsdag!

2011-06-01 @ 10:57:11
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback