7:e - 13:e Mars

lovade jag att skriva om för LÄNGESEN!

Tänkte väl mest säga att jag stannade en vecka nere i Habo för att spendera lite kvaltetstid med min älskade pojke! Skolarbete kunde jag lika väl göra där då jag hade datorn med mig.

Sjävla veckan var väl ganska lugn, Dennis jobbade mån - ons (tror jag det var) sen blev han sjuk och var hemma från jobbet så vi fick väldigt mycket tid med varandra vilket är hur mysigt som helst när man inte träffas speciellt ofta.

På helgen sen var vi hemma hos en av hans kompisar för att bygga ihop hans nya dator. Gick väldigt bra, den startade på första provstarten så tummen upp för det!

Hans polare hade en riktigt nice groda, dock skulle jag kalla det padda pga formen/storleken på den, men den var som sagt stor, tjock och hade huggtänder inne i munnen. Den äter möss och är hur snabb som helst.

Sådär det var väl det som kunde sägas nu i efterhand då man glömmer bort småsaker som hänt en tid tillbaka.

Men veckan var i alla fall helt underbar då jag fick vara med min älskling :D :D :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback