SYOSS

Idag har jag först varit duktigt och tvättat, trodde aldrig att jag skulle se botten i tvättkorgen. Sjukt va mycket tvätt jag hade men nu är allt tvättat, nästan.

Sen blev det av till staden för att äta sushi med M&M och sedan lite shopping. Det blev två ziphoods, som jag känner att jag faktiskt behövde, nu i efterhand. För några av mina ziphoods kan jag inte ha så då kan jag ju göra mig av med dom på ett eller annat sätt.. någon som vill köpa? ^^ haha

Det blev även ett par nya innebandystrumpor, hur lovely som helst, dock hade dom inte skjortsen som jag ville ha, eftersom det som vanligt är så att man inte får träna i matchstället, inkl. skjortsen. Även om jag har försökt att ignorera det där lite så tänkte jag att det var lika bra att fixa egna. MEN då säljer dom bara just den sorten som jag vill ha (Salming) till föreningar och inte privatpersoner -.-

Blev även shopping av hårfärg, tänkte att jag skulle testa SYOSS denna gången för att se om dom har lyckats göra en röd hårfärg som håller hyffsat länge... vilket de flesta har misslyckats med och jag vill inte Henna för sist jag och Ylva gjorde det blev det kaos.

Färgen blev riktigt röd av SYOSS, då återstår det bara att se hur länge den håller (:










FÖRESTEN SÅ HAR JAG OCKSÅ SKAFFAT MIG DEVIANTART

>>> Klicka här för att komma dit <<<


För er som inte vet vad det är så är det en sida för kreativa människor där man lägger upp verk man har skapat, bilder andra får pyssla med eller bara tips och trix, eller ja, det finns hur mycket som helst på denna sidan, DOCK kan det finnas lite stötande material (tror jag även för dom som inte har någon "login") så som nakna människor, FNISS!




Kommentarer
Postat av: Pappa

Sälj överblivet på Tradera eller Blocket så blir det mer klirr att shoppa för.

2011-03-02 @ 16:47:33
Postat av: S

Hur länge höll Syoss hårfärg? Var den bra? :-) Sitter nämligen med den i håret nu i hopp om, som du sa, att den ska hålla längre än de andra hårfärgerna...



Tacksam för svar!

2011-06-10 @ 21:19:51
URL: http://saraerlandsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback