R.I.P Jonna's Mikro

Idag dog min mikrovågsugn, lite sorgligt sådär, och för inte så längesen blev jag också av med min stavmixer. Men men vad gör man när elektroniken inte vill leva längre. Eller okej stavmixern råkade jag ha sönder ^^ men ändå!

Blev alltså en tripp till återvinningscentralen för att begrava honom då jag ändå håller på att städa ur lägenheten lite inför flytten som sker om ca 2½ Vecka.

Har heller inget behov av att köpa en ny mikro eftersom jag flyttar hem snart, så jag slipper lägga ut pengar på det. Blir väl sen om jag och Dennis flyttar ihop i höst. Då kanske man kan unna sig en sådan där röd :D

aja hoppas att ingenting mer går sönder nu.... resten av grejorna är jag ganska beroende av!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback