a lot like massvis

Jag vet att jag skriver mycket nu
men det gör man väl när man precis har
skaffat blogg.

Det finns så mycket som man vill få ur
sig.

Jag har en sak inom mig som nog aldrig
kommer komma upp här i bloggen
men den gnager i mig som en liten jävla
... jävla.. ja usch!

och det är hur mycket jag tycker om Peter.
Jag har alltid varit sådan att jag har
ifrågasatt mina förhållanden,
är detta bra?
finns det någon bättre?
mår jag bra av detta?
är han verkligen min typ?
etc etc

Dom tankarna finns inte längre...
lite jobbigt också faktikst, för om det skulle
ta slut så skulle det göra sååå ont!

Annars hade jag bara kunnat skaffa någon
ny att gilla, jämnföra, ifrågasätta..

Men inte nu, inte mer

Jag älskar dig helt enkelt.. Peter




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback