"Avesta Krylbo nästa, avstigning sker..."

Idag har jag åkt iväg till min älskling som fyller år idag :) och grattat
med presenter och kort. Han blev även grattad för att han tatt kötkort (igår)

Just nu är jag mäkta trött, syrran väckte mig imorse, inte så jätte tidigt men jag
hade inte fått någon bra sömn så hej här kommer zombien Jonna -.-

Jag köpte 3st kalsonger, 1 svart kofta och en ljuslila v-ringad t-shirt till Peter,
farmor fick vara med på ett hörn också :)

Nu ska jag pinkilinka sen ska jag nog sova (:





Kommentarer
Postat av: Niklas

taaaackar och bockar för svaret, men då har jag en följdfråga angående det där specilla saltet och färgen; vart får man tag på sådant enklast då? ;D

2009-09-21 @ 19:46:15
URL: http://niklaslov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback