Dags för ett inlägg kanske?

Jag är sååååå seg när det gäller bloggen ellerhur? haha

Men jag har faktiskt varit utan dator nu ett tag.. var i Göteborg och spelade
innebandycup (Gothia), och grattis till oss vi vann B-slutspelet :)

Dock hade vi kommit till A-slutspel om vi gjort ETT(!) till mål, men men vi får
vara glada för detta :)


I Göteborg träffade jag även Dennis som jag snackat med i 4-5 år, var väldigt
weird att se karln i 3D eller vad man ska säga :P Efter att bara sett honom på
en liten datorskärm blev det ju som en chock över att han faktiskt också har
lite former och inte är "2D-platt" :P

Ylvert kom även över en stund, det blev pizza, asgarv (HAHAHA) och ja stress,
"ja men du ska gå ditåt" YEAH RIGHT, fel kom jag men jag kom i tid till hotellet
innan samling till match :)

Den matchen var allt annat än rolig för min del..

Min stortånagel mår inge bra alls, den sitter löst men ändå inte, dagen efter blev
det besök till Akuten (där fick jag en utskällning, det var ju faktiskt en AKUT (!)
mottagning...) sen bar det av till en jourcentral. Där drog dom lite i den, SMÄRTA
men sa sedan att det inte fanns något att göra för att den inte var helt av utan att
den fortfarande satt fast i sitt fäste .... -.-

Men men nu är man hemma igen och jag har precis fått ihop kopplingen mellan min
TV och datorn (hade bild innan men inget ljud) så nu blir det till att kika film från
datorn på TV :D


Dennis kommer hit nästa helg och då skulle han ta med sig en massa filmer, that's
some nice shit!

Finns inget bättre än att slappa i sängen med en fet godispåse och glo på film :D
Ännu bättre med sällskap, annars känner man sig bara som ett fetto haha ^^

Nej nu blir det frukost (i know sent) men men

Over and Out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback