Jag vet...

...att det var fler dagar på nOllningen men har inte orkat skriva om dom än.



Men idag tänker jag inte skriva om någonting annat än min underbara pojkvän!

Dennis, det är jobbigt att bo såhär långt ifrån varandra, men idag har vi gjort det i
8 månader, och det är dom bästa månaderna i mitt liv älskling. Du är den mest
omtänksamma pojkvän man kan tänka sig, du får mig alltid på bra humör när jag
är ledsen och såfort jag tänker på dig skiner ett leende på mina läppar.

och kom ihåg

One day is Our day




Jonna Hedlund v Dennis Halvardsson
3 Januari 2010




Kommentarer
Postat av: Caroline

svar; okej, (: annars hade jag nog också sökt en liknade lägenhet, fast vill nog egentligen ha en tvåa. :}

2010-09-04 @ 02:10:53
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback